Promotii

marți, 18 iunie 2013

Libris....carti bune bune...

Jurnalul meu trasnit - Keri Smith

E un jurnal intr-adevar traznit si il gasiti aici .

E destul de simplu...mi-am zis eu la inceput dar cand am rasfoit mi-am dat seama ca e destul de inteligent.Il invata pe copil responsabilitatea, implicarea, grija la detalii.
O sa va scriu si ce a facut fata mea cu el...ptr ca il va primi cadou de sfarsit de an scolar.
Va pup si o zi buna,




ps. a mai primit si :
Marea si nemaivazuta carte pentru fete - Rosemary Davodson, Sarah Vine
Cumparat tot de aici.Alexandra e captivata in continuare de carte.


PPS.
daca va faceti cont pe site si va abonati la newsletter primiti discount 15% .

DAR ......."Acest cupon are o valabilitate de 30 de zile de la data abonarii.

Discountul acordat nu se cumuleaza cu promotiile existente pe site. La titlurile aflate deja la promotii veti beneficia de reducerea cea mai avantajoasa pentru dumneavoastra. " 
RETINETI: se aplica reducerea cea mai avantajoasa ci nu reducere la reducere.ok?


Inca o data o zi buna.
pup
Ionelia alias Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu