Promotii

duminică, 7 iulie 2013

Ipsoserie. NEW!

Surioara mea si cu sotul au fost plecati putin.
Dar numai putin...tocmai la Cluj.
Si la rugamintile mele de a cauta cai verzi pe pereti buni de potolit (pentru o vreme) piticii mei care au o problema...IPSOSUL...au gasit niste matrite UAU!
Nu am inteles eu mare lucru in telefon dar mi-am zis ca daca ei sunt entuziasmati atunci sa ma risc in a le da mana libera.

Iata cu ce s-au intors....
1.Gândacimea:
cei doi gandaci sunt bleah dar atat de fascinanti
doi melci, buburuze, o libelula, broasca (bleah iar) si un nufar.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Copii lumii

America

  

Polul


 Africa


 Asia

 Fiecare are aproximativ 9-10 cm lungime.

Nu sunt finisate, astept sa se usuce.Aproape ca suflu peste ele sa se zvinte mai repede dar ipsosul le stie pe ale lui.
Formele sunt pline de amanunte sunt (cum scriam si mai sus) UAU!


Astazi este o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu