Promotii

vineri, 9 august 2013

Reducerile de azi 09.08.2013



Ptr Doamna din noi:( eu le am si le folosesc zilnic...am sprancenele foarte faine si nu par a fi tatuate sau pudrate)

Sablon sprancene perfecte Ardell
Sablonul costa 27.80 lei si Fiecare pachet contine PATRU sabloane diferite pre-taiate in cele mai frumoase forme pentru a se potrivi fiecarei femei si preferinte. 
Eu sunt indragostita de Glamorous


Fard definire sprancene - maro inchis


Fard definire sprancene - maro inchis
Costa 35.45 lei (initial am zis ca e prea mic gramajul, il am de vreo 6 luni si nu s-a terminat)

La plata cu cardul si comanda minim 50 de lei beneficiati de transport gratuit.Si din experienta mea in lucrul cu ei.... comanzi azi si maine aveti produsele.



Ce imi doresc si e pe lista:

Aparat de intors gene Ardell - creion 

Aparat de intors gene Ardell - creion




Moda sau mai bine zis: " Imbracamintea noastra cea de toate zilele :D"

De la Miniprix....



Aici sunt TOATE articolele.

Asta mi-a placut:
Pantofi model perforat pentru fetite


Si pantofii bicolori 



O carte sau mai multe de Libris care spre fericirea mea inca mai au transport gratuit!






Va pup.
O zi fantastica sa aveti!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu