Promotii

vineri, 28 martie 2014

In pas cu PAUL (1)

Daca ar fi sa spunem cine e Paul Dicu in doar cateva cuvinte – desi nu-i simplu deloc -, am spune asa:
Vine din Constanta, Paul, e nascut in 1969, a absolvit dreptul si e antrenor de arte martiale.
*(aici la ultima parte mi-a cam zapacit corpul dar mi-a prins bine si o da! duc lipsa)


Marea n-are cum lipsi din istoria lui: a fost timonier pe nave comerciale, la Constanta a avut grija de delfini ca scafandru voluntar la delfinariu. Cu ani in urma a fost consultant tehnic al trupelor DIAS din Constanta, preparator fizic la Academia de fotbal Gheorghe Hagi si, de catva timp incoace, e trainer pentru alti alergatori si si-a transformat alta pasiune in meserie: va fi copilot in Raliul Romaniei in sezonul 2014. Sigur, o sa fim cu ochii pe el sa vedem daca, pe patru roti, se descurca la fel de bine cum se descurca pe doua picioare.
*si noi o sa fim cu ochii pe el.
Cand sta locului canta la bas, scrie haiku, gateste. Numai ca Paul nu prea sta locului…
*si povesteste! are un talent de a povesti fantastic.Din pacate in ultimii ani nu am mai auzit prin viu grai din partea lui.:(
Asa incepe cealalta poveste: iubirea cu desertul. Primul maraton in desert l-a alergat in 2010 – Sahara Marathon, 42,195 km in taberele de refugiati saharawi din Algeria.
*si l-am urmarit cu sufletul la gura, si am stat cu ochii pe colantii lui.
Tot in acel an s-a inscris la Marathon des Sables fara sa stie prea bine ce-l asteapta. Una din cele mai dure curse de anduranta din lume: aproape 250 de kilometri alergati in 7 zile in desertul din sudul Marocului, carand in spate hainele, kitul de supravietuire, mancarea pentru o saptamana.
A aflat ce insemna cursa asta in 2011. A terminat-o cu bine! El spune, citandu-si maestrul in arte martiale, c-a fost o intamplare.
*si  iar palpitatii de inima si cu ochii pe el.si cate un mail trimis.

A revenit la Marathon des Sables in 2012, fiind singurul roman printre cei peste 1.000 de concurenti inscrisi. A fost si editia cu cea mai lunga etapa non-stop, aceasta masurand nu mai putin de 83. A terminat pe locul 579. El zice ca a fost noroc!
*si tot cu ochii pe colanti lui si un sentiment ca ar trebui sa fac ceva.sa pun pe meniul meu zilnic (trezit, gradinita, serviciu, gradinita, copii, mancare, casa) si alte puncte/itemi.Itemi proprii.

In 2013 a fost din nou singurul roman participant la Marathon des Sables. Si-a fost greu! Accidentat la sold inca de la kilometrul 15 al primei etape si chinuit de o deshidratare severa, Paul a fost in pragul abandonului vreme de 3 etape. Cum ii spunea maestrul lui, a treia oara chiar a fost o incercare…
*aici nici macar nu am putut sa mai comentez.priveam cu respiratia oprita.
In 2014 pleaca iar! Se intoarce in desert. De-acum Sahara e “un fel de acasa”…
Si, din nou, Paul dedica participarea sa la Marathon des Sables copiilor cu probleme cardiace pentru care lupta Inima Copiilor.
E-a patra oara! Cum va fi de data asta? Vom vedea impreuna chiar aici!
*vom vedea si vom urmari si vom spune tuturor ca sunt oameni care chiar fac ceva!

Din 6 si pana in 12 aprilie…

(DONATII AICI)  (Eu nu vreau nisip, daca se poate eu imi doresc sa facem o poza impreuna :D)
Cate un pic cate un pic se va aduna!


Cu drag,
Ionelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu