Promotii

vineri, 4 iulie 2014

Lista mea de la Libris

Marea si nemaivazuta carte pentru fete...

http://ttap.co/1klpQWS
O parte din descrierea cartii:
"Aveţi o fată care în timpul liber stă fie în faţa calculatorului, fie la televizor, fie îşi petrece serile pălăvrăgind cu prietenele la telefon? Înseamnă că aveţi o fată care se plictiseşte şi nu ştie câte opţiuni există.
Indiferent ce pasiuni are fata, această carte îi va deschide orizontul, o va învăţa să coasă, să împletească, să descopere natura, să prepare nişte delicioase reţete rapide, să decoreze ouă de Paşte, să se machieze, să se coafeze, să pună în scenă piese de teatru, să realizeze diverse ornamente pentru petreceri, să învioreze atmosfera cu nişte păcăleli nevinovate ori cu trucuri magice, să confecţioneze inedite costume pentru Halloween, să realizeze diferite obiecte de artizanat şi, desigur, ornamentele de Crăciun, ba chiar va reuşi să acorde primul ajutor şi să ghicească viitorul…"

Eu am luat-o fetei mele....o tot cumpar pentru ca merge de cadou...si a fost mereu apeciata :D



Pentru fetita mea cea mica:


http://ttap.co/1qEeIvR
 A mai avut din seria aceasta si a fost foarte incantata.
Chiar a facut tot din ea.


Si pentru mama fetelor de mai sus (aka eu)

http://ttap.co/1qEfdWG
De obicei Sophie KINSELLA nu ma dezamageste. :D

O zi fantastica si un weekend minunat!


P.s. Pe Libris  gasiti si carti serioase, carti "grele" - carti care te indeamna sa meditezi asupra sinelui interior si exterior, unele care te invata sa ajungi la echilibru si cum sa mentii acel echilibru intre diverse bla bla bla-uri, carti pentru scoala....matematica si altele.
Sa stiti ca pot dezolta ideea de mai sus pe foarte multe pagini si sa nu intelegeti mai nimic :d asa ca luati o carte USURICA PENTRU CA
ACUM E VACANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu