Promotii

duminică, 21 noiembrie 2010

Ce am mai incercat!

Intotdeauna, mi-au placut cataloagele cu tot felul de produse.
Ele lasa loc mult imaginatiei.Uneori mult prea multa imaginatie

Mereu m-am intrebat: cum o fi aceea rochie? ce fel de material este?Din poza mai greu iti dai seama.
La cataloagele cu cosmetice la fel.Aceleasi nelamuriri.
Asa ca aici voi deschide un nou capitol, sau mai bine zis un nou subiect.
Cum sunt anumite produse, si daca intradevar descrierea lor din cataloage corespunde realitatii.

Ce mi-am mai luat:
Balsamul de buze de la Avon - editia de craciun:

Buzele mele dupa ce le ung, clar, nu arata ca cele din poza, dar sunt intradevar moi,si imi place si aroma balsamului.
Cand am buzele uscate imediat caut cutiuta rosie.A mers si sa dau dupa aceea cu ruj sau luciu.

Partea negativa: ca mereu trebuie sa bagi degetul in cutiuta, pe mine nu ma deranjeaza.Dar nu vad cum ai putea-o sa o faci cu unghii mai lungi.
Partea pozitiva: ca dand mereu cu degetul buzele au si ele parte de putin masaj, ceea ce cu rujul sau cu altceva nu ai avea cum sa o faci.

Daca o sa mi-l mai iau? probabil ca da, momentan ma amuz ca bag degetelul si ma dau pe buze.o sa vad daca pana la sfarsitul cutiutei o sa mai fie amuzant.

 Revin cu:
"Pearl shine" - Intaritor pentru unghii cu straluciri perlate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu