Promotii

marți, 23 noiembrie 2010

Spuma de baie

Spuma de baie


Am cumparat orice fel, orice parfum. Deci am fost multumita.
Pardon.Aici e vorba despre relatia matematica:
"copii fericiti=>mama fericita"

Am intervievat beneficiarele:

Cea mare:
I: Iti place sa faci baie cu spuma?
R: Eu ador spuma, Eu iubesc spuma...ptr ca e relaxant. (a???)
I: Cat timp stai in baia cu spuma?
R: 2 minute sau un minut (ceeeee?????) Cat zice mama...ca eu o ascult pe mami! (aici deja sunt in ceata! care 2 minute ca sta cate o ora si care ascultat ca nu reusesc sa o scot)
I:Cu arata spuma?
R: Alba.moale ca puful.
I:Cum iti simti pielea?
R: Fina ca perna (care fina???!!!? ca e creata toata!)

Acu cea mica:
I: Iti place in baia cu spuma
R: DA~! (ea oricum spune da la orice o intrebi)

 Acum e randul meu:
I: imi  place baia cu spuma???
R: da! dar e cam aglomerata!TREI PERSOANE INTR-O CADITA PUTEM SPUNE CA E MAAAARE AGLOMERATIE!

Si nu ultimul rand sorelina mijlocie:
 I: Iti place sa faci baie cu spuma?
(i-am dat sms) sper sa raspunda direct pe blog ca sa nu zica lumea ca masluiesc raspunsurile.

va pup.


ps. nu mai are rost sa zic care sunt partile negative si partile pozitive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu