Promotii

luni, 22 noiembrie 2010

Pearl shine pentru unghii

Ce am mai incercat!(ep.2) 

Am revenit!

"Pearl shine" - Intaritor pentru unghii cu straluciri perlate

  
Unghile asa arata in catalog.
Intaritorul e cel cu pensula.(despre carioca va voi spune altadata. e ptr cuticule si am folosit pana acum vreo 3, mie mi-a placut)
M-a atras faptul ca pensula  e direct atasata de tub si  mi s-a parut ca e mai usor de folosit.(si mi-am zis ca pot folosi pana la ultima picatura, ca de! vremuri de criza!)

 Asa arata unghia mea 



 Si asa:

(mentionez ca manichiura e facuta la "foc automat"; daca imi pot face manichiura cu 2 copii, care fiecare vrea altceva, si presata de timp, ca mi-am gasit si eu 5 minute de bibileala  atunci merit diploma de manichiurista anului!)
Am dat 2 straturi de pearl shine.

Partea negativa: momentan nu am gasit.
Partea pozitiva:  stralucirea e finuta, se vede ca am si eu manichiura cat de cat ingrijita. si e bestial ca arata bine si dupa ce am facut focul in centrala.(daca era oja pana acu era varza!) Tubul cu tot cu pensula e super fain.Bineinteles ca a ajuns pe jos, si nu mi-am facut griji ca a curs. 
Dupa care am fugarit una bucatica de copil care "imprumutase" tubul si ca niciodata nu s-a intamplat niciun accident de genul "oja pe imbracaminte , pe covor si alte locuri".
Si a mers dat  si in stilul "varuit cu bidineaua" ptr ca chiar daca am atins pielea nu se vede si mi-au scapat si cateva margini neatinse.

 Daca o sa mi-l mai iau? acum zic ca da.
O sa vad ce o sa zic pana la sfarsitul tubului.

Revin cu:

Spuma de baie. Dar o sa ii cer parerea beneficiarelor.Adica copiilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu